The Designer: Le mouton Bleu/ Το πιο ξεχωριστό μπλε!

le mouton bleu - cue (2)

Μια πρώτη μνήμη της γιαγιάς να φτιάχνει ρούχα, η ανάγκη για δημιουργικότητα, η αποδοχή της μοναδικότητας και της προσωπικής πορείας και η Εύα Τζιώτη οδηγήθηκε στην δημιουργία του Le mouton Bleu! Ρούχα που είναι εμπνευσμένα από το vintage και το retro, αγκαλιάζουν το προσωπικό στυλ και την προσωπική επιλογή και μας συνοδεύουν στις πιο ξεχωριστές μας στιγμές. Σε μια Ελλάδα που η δημιουργικότητα και η έκφραση βρίσκουν τον δρόμο τους παρά τις δυσκολίες, το brand Le mouton Bleu μας λέει: “Embrace your unique self”, πίστεψε στον εαυτό σου, αγάπησε το στυλ σου και κοίτα μπροστά!

Πως ξεκίνησες να δημιουργείς ρούχα;

Από μικρή ηλικία είχα επαφή με τα υφάσματα και τη δημιουργία ρούχων. Η γιαγιά μου ήταν κεντήτρια και παράλληλα έραβε. Οπότε το να βλέπω όμορφα υφάσματα, κλωστές και πράγματα να δημιουργούνται, είναι από τις πρώτες αναμνήσεις μου. Όμως, η πρώτη μου ουσιαστική επαφή ήταν μέσα από ένα παιδικό παιχνίδι, την Palletina, όπου σχεδίασα τα πρώτα μου ρούχα! Μεγαλώνοντας ήξερα πως αυτό θέλω να κάνω, οπότε το ακολούθησα και για τις σπουδές μου.

Πως έφτασες στην δημιουργία του δικού σου brand;

Πέρασα πέντε χρόνια δουλεύοντας δίπλα σε ένα πολύ σημαντικό – για την Ελλάδα – σχεδιαστή. Και έμαθα πολλά από αυτή τη θητεία. Έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω να δημιουργώ τα δικά μου ρούχα. Στην αρχή ήταν ένας τρόπος να εκφράσω το προσωπικό μου στιλ. Αλλά πολύ γρήγορα εξελίχτηκε στο brand Le Mouton Bleu, το οποίο μεγαλώνει καθημερινά.

Από πού προέκυψε το όνομα;

Καταρχάς το όνομα Le Mouton Blue μεταφράζεται σε μπλε πρόβατο! Είναι αυτό το μικρό προβατάκι που δεν ήθελε άλλο να είναι το “μαύρο πρόβατο” και αποφάσισε να τολμήσει και να αποδεχτεί τη διαφορετικότητά του. Έτσι μεταμορφώθηκε σε μπλε πρόβατο. Ένα ακόμη στοιχείο του brand – αλλά και του χαρακτήρα μου – είναι το moto “Embrace your unique self”. Άλλωστε όταν αποδέχεσαι τον εαυτό σου με τις ατέλειες του αλλά και τα προτερήματά του, αρχίζεις να τον αγαπάς παραπάνω.

le mouton bleu - cue (4)

Ποιες δυσκολίες συνάντησες; Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες χαρές;

Οι δυσκολίες είναι κατά βάση οικονομικές. Όλο το εγχείρημα του Le Mouton Bleu ξεκίνησε με πολύ μικρό budget και χωρίς ενισχυτικά πακέτα στη συνέχεια! Επίσης είμαι one woman show! Καλούμαι να μαθαίνω και να ασχολούμαι με πράγματα που δεν είναι άμεσα συνδεδεμένα με τη δημιουργία ρούχων, όπως internet marketing, τα λογιστικά(!) και πολλά άλλα. Πέρα όμως από τις δυσκολίες κάνω κάτι που αγαπώ πάρα πολύ και το να δημιουργώ κάτι από το μηδέν μου προσφέρει μεγάλες δόσεις χαράς. Και μια από τις μεγαλύτερες χαρές ήταν όταν επικοινώνησε το περιοδικό Εlle UK και μου ζήτησε να πάρω μέρος σε ένα αφιέρωμα που ετοίμαζαν για νέους δημιουργούς! Δεν μπορείς να φανταστείς την χαρά μου!

Πως βλέπεις την κίνηση των Ελλήνων σχεδιαστών;

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και περισσότερους νέους σχεδιαστές να ξεπροβάλλουν και αρκετοί έχουν εξαιρετικά δείγματα δουλειάς. Και αυτό είναι σημαντικό γιατί το ποιοτικό ρούχο και προβάλει την Ελλάδα στο εξωτερικό και δείχνει πως οι νέοι σχεδιαστές έχουν αγάπη για το “καλό” ρούχο.

Από πού αντλείς έμπνευση;

Έχω πάρα πολλές πηγές έμπνευσης! Είμαι “εθισμένη” στο vintage και το ρετρό καθώς και με την ιστορία, και αυτό βγαίνει στα ρούχα. Αντλώ έμπνευση από τους ανθρώπους γύρω μου, από ταξίδια, μουσικές, ταινίες. Και φυσικά τα υφάσματα. Τα χρώματά τους, τα ιδιαίτερα σχέδια, οι υφές, είναι μια σημαντική πηγή για δημιουργία. Για μένα η αναζήτηση υφασμάτων για κάθε νέα συλλογή είναι μια μαγική στιγμή.

le mouton bleu - cue (3)

Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;

Μου αρέσουν πολύ οι δαντέλες, το βαμβάκι, το βισκόζ, και τα ιδιαίτερα υφάσματα. Έχω δουλέψει και με εξαιρετικής ποιότητας υφάσματα επιπλώσεων! Φυσικά επιλέγω τα υλικά σύμφωνα με τις ανάγκες της συλλογής. Αλλά είναι ανοιχτή σε υλικά και τεχνικές, που δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα. Στόχος μου είναι η καλή ποιότητα, που είναι δυσεύρετη τα τελευταία χρόνια.

Ποιον τύπο ρούχων θεωρείς «στυλατα»;

Αυτά που είναι απλά και έχουν μια δόση ιδιαίτερου. Αυτά που όταν τα φοράει μια γυναίκα με στιλ τα κάνει δικά της και αντί να παρατηρείς πρώτα τα ρούχα παρατηρείς εκείνη!

le mouton bleu - cue (10)

Πως φαντάζεσαι τα άτομα που επιλέγουν τα ρούχα που δημιουργείς;

Θέλω να πιστεύω πως είναι γυναίκες που λατρεύουν το χρώμα και τους αρέσει να ξεχωρίζουν στη ζωή τους. Γυναίκες με δυναμισμό που παράλληλα είναι ρομαντικές και ευαίσθητες.

Πως είναι η νέα σου συλλογή;

Είναι αέρινη, αιθέρια και με μια δόση ονείρων! Αυτή τη στιγμή είναι στο στάδιο της δημιουργίας και θα είναι διαθέσιμη μέσω του online shop www.lemoutonbleu.com και σε επιλεγμένα καταστήματα στις αρχές Απριλίου!

le mouton bleu - cue (8)
Εύα Τζιώτη

Από την Ήβη Βασιλείου

Le mouton bleu Facebook / Instagram

Φωτογραφίες του Le mouton Bleu: Δημήτρης Τσακίρης

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

